Hypocrite Khaled Meshaal المنافق خالد مشعل

We in Syria’s enjoy care, welcoming and loving, support, and attribution and incubation of Syria by the president, people and schors and respected families.

What we found from the care and embrace and support can’t be compared with what we found in Syria. We ask God to reward you richly rewarded, and help you for helping us, to stand by you sde  as you stood by our side.

You are our partners in honor of Jihad on the land of Palestine, you scarificed with us, and therefore you share, God willing, the honor of Jihad, and the joy of  the certainty comming victory with help of God Almighty.

Thank God the nation was looking forward to regain its identity, as in Syria, where there is harmony between the leadership and the people, on support of the resistance, and standing against Israel and lining up with the right

 

 كلمة خالد مشعل في 15 شباط 2011 ، بمناسبة عيد المولد النبوي

“نحن في سوريا نلقى الرعاية و الترحاب و المحبة و الدعم و الإسناد و الاحتضان من سوريا رئيساً و شعباً و علماء و أسر كريمة. فما وجدنا من رعاية و احتضان و الدعم كما وجدناه في سوريا. أسأل الله أن يجزيكم عنا خير الجزاء، أن يغيثكم كما أغثتمونا، أن ينفّس كربكم كما نفّستم كربنا، أن يقيّد الله لكم من يقف الى جانبكم كما وقفتم الى جانبنا.

أنتم شركاؤنا في شرف الجهاد على أرض فلسطين، تحملتم معنا ، وبالتالي أنتم تشاركوننا إن شاء الله عز الجهاد و شرف الجهاد ، و فرحة النصر القادم اليقين بعونه تعالى .
الأمة كانت تتطلع إلى أن تستعيد هويتها ، الحمدلله في بلاد هويتها حاضرة كسوريا ، منسجمة بين قيادتها و شعبها ، بموقف مشرف ، نصرة للمقاومة ، و مواجهة لإسرائيل و اصطفاف مع الحق “
Advertisements
%d bloggers like this: